Type O Negative

Her kan du poste innlegg og tips om nye musikkutgivelser på alle fysiske formater.

Type O Negative

Innlegg kjetil35 » 20 Okt 2018 22:59

Her har de noen Bloody Kisses for pre order. De kommer i 6666 eks,men kommer vel til å gå unna. Earache har solgt seg tom to ganger siden Onsdag ifølge mail.
Dette var visst siste mulighet til å kjøpe derfra. For de som ikke tør vente til RSD. Jeg har ventet lenge på en reutgivelse av denne (og resten av katalogen)

https://webstore.earache.com/type-o-neg ... lver-vinyl
kjetil35

Re: Type O Negative

Innlegg VinylKnut » 21 Okt 2018 09:28

Takk for tips! Det ser ut til at det da er to ulike utgaver som slippes på RSD, denne 2xLP utgaven fra Music On Vinyl, og en 3xLP utgave fra Run Out Groove med noe bonusmateriale. Fine saker, begge deler. Jeg har hatt den RSD-boksen med ToN fra noen år tilbake i hus, men den ble etter hvert så ettertraktet at jeg valgte å selge den videre. Burde vel vært represset den også.
Brukerens avatar
VinylKnut
Site Admin

Re: Type O Negative

Innlegg kjetil35 » 21 Okt 2018 13:23

Ja,det er jo den boksen jeg egentlig skulle hatt. Den kom vel bare i 3000 eks tror jeg. Nå er den så dyr,at det ikke er noe å vurdere en gang. Men kanskje de planlegger litt videre reutgivelser også. Det at disse flyr unna burde jo være et hint om at noen kommer til å kjøpe.
kjetil35

Gå til Nye utgivelser

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest